044 499 79 63

Новини

Що винаходять готелі для кращого сну

Коли гості після цілого дня катання на лижах по західним схилам Колорадо потрапляють в Park Hyatt Beaver Creek Resort & Spa, головна задача персоналу – забезпечити кожного гостя спокійним та міцним сном.

«Ми знаходимось в бізнесі сну», — говорить Robert Purdy, генеральний директор готелю. Наприклад, в меню ресторану входить післяобідній “елексир сну” з ромашкою та яблучним сидром, який допомогає релаксації і здоровому сну. Такі фірмові страви як десерт з бананів, вівсяне печиво містить інгредієнти, які допомагають організму перейти в стан сну.

В номерах VIP-гостям пропонують набору для сну, їх також можна придбати в spa готелю. Цей набір включає в себе маску для очей, беруші, а також ком пакт-диск з ембієнт-музикою (музичний стиль, в якому за рахунок використання електронної ревебрації та інших просторово-звукових технологій створюються незвичайні ефекти, які сприяють медитативному стану). Увімкнувши телевізор, гість може переглянути канал канал 46 — «Sound Sleep” канал (канал Звуки сну), який транслює музику Dr. Jeffrey Thompson, експерта з нейроакутики (neuroacoustics).

Безперечно, якісна трансляція музики неможлива без грамотно запроектованої та побудованої системи звукового супроводу. Компанія RCI Consulting, яка протягом багатьох років успішно працює на території СНГ, реалізує унікальні проекти по створенню систем звукового супроводу, в тому числі і систем фонового озвучення в готелях.

Для кращого сну своїх клієнтів в коридорах цього ж готелю вимагається дотримання тиші в зазначені “тихі сімейні години” ( з 10 вечора до 7 ранку), а гостям з безсонням персонал готелю пропонує спеціальні окуляри, які блокують синє світло, яке може порушити природній цикл сну.

Не кожен готель йде на таке, щоб переконатись, що гості сплять спокійно. Важливість якості сну виросла в громадській свідомості, оскільки повноцінний сон асоціюється, в першу чергу, зі здоров’ям. І готельна індустрія швидко це зрозуміла. Досвідчене око менеджерів,дизайнерів і популярних зараз консультантів по сну фіксує в готельному номері багато деталей, які можуть відволікти від сну, і в результаті зіпсувати думку про готель. Це може бути горбатий матрац, яскраве світло годинника біля ліжка, телевізор з пласким екраном на стіні, який неуважний гість в сусідньому номері залишив на всю ніч. Безперечно, має місце і фінансовий стимул, щоб забезпечити гостей супутніми товарами. Використовуючи різноманітні способи, готелі намагаються створити всі умови, щоб гості отримали незрівнянний досвід прекрасного нічного сну.

Відправною точкою в новій епосі сну в готельній індустрії став 1999 рік, коли Westin Hotels & Resorts запропонував свою лінійку Heavenly beds (Небесні ліжка). В наступні роки, конкуренти запропонували “матрац на замовлення ”, поверхня яких складалась з шарів м’якого одіяла, і тим самим розпалили війну, яку інсайдери називають “бій ліжок”.

Steve Tipton, віце-президент готельного підрозділу в Simmons Bedding, стверджує, що багато власників готелів повернулись «назад до основ», і пропонують спокійний сон ще з 2009 років, коли глибокий економічний спад змусив готелі відмовитись від маркетингових стратегій, які прославляли багатство. Ці стратегічні зрушення матеріалізуються тільки тепер, тому що заміна матраців у всій готельній мережі – це проект на 5 років,»- стверджує Tipton.

В епоху, коли клієнти на таких сайтах, як TripAdvisor и Yelp великою мірою впливають на готельну мережу, готелі не можуть дозволити собі ігнорувати навіть найменші деталі. Деякі великі гравці в готельному бізнесі навіть ліквідують ряд послуг, які можуть бути сприйняті як анти-сон. Додаткові послуги в номерах можуть включати в себе покоївку, яка закриє штори, включить заспокійливу музику, відрегулює температуру і т.д., але вномері навіть за 1000$ за добу – ви не знайдете шоколад на подушці. Все це тому, що вживання цукру на ніч може зіпсувати гарний сон.

«Люди несуть свої проблеми зі сном в готель, де вони зупинились»,- розповідає Nancy Rothstein, консультант зі сну в мережі готелів Hyatt, Procter and Gamble, Sleepy’s та ін.- «Ви можете запропонувати найкраще ліжко в світі, але якщо ви не забезпечите людей додатковими ресурсами, то це не гарантує їм гарного сну».

Враховуючи стрімкий розвиток технологій, широке використання смартфонів в якості годинників і будильників багато готелів не встановлюють годинники біля ліжка. Це скорочує витрати як на саме обладнання так і на персонал для його встановлення.

Rebecca Robbins очікує час, коли кожний гість, підійшовши до стійки реєстрації почує «Ласково просимо в готель Benjamin в Нью-Йорку! Тут ми зробимо ваш сон пріоритетом!» Robbins — соавтор книги “Сон для успеху! (Sleep for Success), має ступінь доктора наук в університеті Cornell, почала працювати в якості консультанта по сну в готелі Benjamin в минулому році. Вона провела сеанси сну для персоналу готелю, щоб допомогти їм зробити сон пріоритетом, сподіваючись, що отриманий практичний досвід вони перенесуть і на клієнтів готелю.

При розробці програми сну Robbins надихнули діти. “У дітей є час для сну. І в цей час вони готові спати,”— розповідає вона — “ Дорослі повинні пройти ритуал, який являє собою послідовність дій – ванна або душ, легке читання книг, щоб підготувати організму до сну. Але головне – це створити спеціальне місце для сну, подібне святилищу”.

Деякі готелі готові на багато, щоб створити ці святилища. В готелі Benjamin в номерах є лише аналогові годинники. Гостям пропонується вибрати подушку з меню, наприклад, подушку з атласу, наповнену гречкою з назвою «Колискова». Дітям, які зупинились в готелі, дають опудало сови з іменем Winks в комплекті з надрукованою історією про те, що може статись якщо добре не виспатись. Гостям також пропонуються послуги консьєржа, який подзвонить за деякий час до сну, щоб нагадати прибрати всі електронні пристрої. Готель Four Seasons, наприклад, веде облік вподобань клієнтів стосовно подушок.

Деякий час тому TripAdvisor провів опитування про важливість сну при виборі готелю. 55 % респондентів заявили, що вони вивчають відгуки в Інтернетіпро якість сну в вибраному готелі, , 27 % відповіли, що питання сну їх не хвилюють, а 18% шукають додаткові зручності для сну.

Консультант зы сну Robbins розповідає: «Я не прошу людей витрачати ще годину на біговій доріжці, або їсти тільки тофу, або пити тільки зелений чай. Я просто прошу їх, поспати на час довше».

Sleep-Concierge1

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×