044 499 79 63

Новини

Готельні мережі роблять ставку на інтерактивне ТВ

Интерактивное гостиничное телевидение

Діловим туристам важливо самим вибирати той контент,який вони хочуть бачити та чути. І готелі йдуть їм назустріч, об’єднуючи можливості ТВ і Інтернет.

В минулому році один з ведучих постачальників розважальних технологій в готельні номера США, LodgeNet, завершив процедуру реорганізації та ребрендінга, і став називатись SONIFI Solutions. Справа в тому, що попередній формат діяльності просто перестав відповідати вимогам бізнес-туристів.

interactive_hotel_TV_1


Фактор “відрядження”

Типовий портрет ділового клієнта готелю – це представник середньої або великої компанії, який з великою ймовірністю приймає участь в програмах лояльності готельних мереж і, найголовніше, достатньо володіє сучасними технологіями.

В зв’язку з “планшетним бумом”, який охопив планету декілька років назад, зараз багато подорожуючих фактично возять з собою домашню відеотеку, адже хмарні технології дозволяють проглядати особисті файли де завгодно.

Раніше гість в себе в номері спершу вмикав телевізор. Тепер, зазвичай, гості спершу перевіряють доступність Wi-Fi і відразу, як ніби і не залишаючи рідного дому, починають використовувати звичні сервіси – перевіряти пошту, вести ділову переписку,або просто слухати музику зі своєї хмари або дивитись фільм.

Телевізор більше не потрібен?

Декілька років тому на ринку з’явилось цифрове інтерактивне телебачення. По своїй суті це різновид платного телебачення, при якому абонент може сам вирішувати, що і коли йому дивитись. Зрозуміло, що за визначену абонентську плату.
Що ж робити людям, які ледь не по 40% свого часу (а то й більше) проводять в ділових поїздках? Не будуть же вони просити своїх домашніх провайдерів кожного разу просити відключати послугу на декілька днів, а потім знову включати. А якщо оформлена дорога підписка на канал з програмами, які не хочеться пропускати? Важливо, щоб в номері була відповідна інфраструктура, яка забезпечує зворотній зв’язок з абонентом. В цьому випадку достатньо ввести в приймач цифрового каналу свої дані і дивитись всі канали як дома.
Майбутнє за цифровим інтерактивним телебаченням

В чому ж переваги цифрового інтерактивного ТВ? За рахунок поєднання телевізійних технологій і можливостей Інтернет, користувач отримує:
– вибір передачі або фільму з широкої відеотеки, об’єм якої і частота обновлення не обмежені і визначаються лише за бажанням абонента;
– можливість дивитись програми центрального, кабельного та супутникового ТВ не по розкладу, а будь-який зручний час;
– «спілкування» за допомого. Телеекрана з телефонними співрозмовниками, також можна влаштовувати «телевізійно-телефонні» конференції;
– самостійне визначення тематики новин;
– швидкісний доступ до мережі Інтернет безпосередньо на екрані.

На Заході навіть не проводять окремий кабель дома для цифрового телебачення – вся ТВ-трансляція здійснюється за допомогою Інтернет, а підписка дійсна з будь-якої країни світу.

Джеймс Лінгл (Хайлендс-Ранч, штат Колорадо, США), консультант готелів та постачальників розважальних послуг в готельні номера, зауважує:”Якщо повернутись назад, то перше, що робивгість, заходячи в номер, – включав телевізор. Тепер люди возять з собою розважальні пристрої. – в основному це планшети типу iPad, до яких прив’язані рахунки і аккаунти в Netflix, Amazon Prime і Hulu Plus, а туристи хочуть мати можливість їх використовувати ”.


SONIFI

Починаючи з 2011 року обсяг продажу LodgeNet знижувався на 21% – з 533,9 млн.$ до 421,3 млн.$ Тривати далі так не могло – була залучена інвестиційна компанія з Лос-Анжелесу, в склад керівництва LodgeNet увійшли керівники таких мереж, як Starwood, Fairmont і Hilton, а також підписана угода з DirecTV, найбільшою теле- і радіокомпанією в США.
Обновлений LodgeNet (тепер SONIFI Solutions) зовсім не монополіст на ринку. Серед ведучих постачальників розважальних технологій для готелів в світі лідирують Swisscom Hospitality Services (Женева, Швейцарія), iBahn (Солт-Лейк-Сіті, США), Guest-Tek (Калгарі, Канада), Roomlinx (Брумфілд, штат Колорадо, США). Ці та інші компанії вже давно переорієнтували свою стратегію на поставки комплексу розважальних послуг від гостей готелів.

interactive_hotel_TV


Досвід ведучих готельних мереж

У різних готелів є своя політика стосовно доступу в Інтернет. Менш дорогі готелі пропонують безкоштовний Wi-Fi, в той час як більш дорогі часто беруть за користування додаткову плату. Експерти очікують, що найближчим часом готелі будуть пропонувати безкоштовний Wi-Fi, а ось доступ до широкосмугової мережі з набором підписок, наприклад, від YouTube, спортивних чи бізнес-каналів, буде надаватись додатково. Гість сам буде вирішувати, використовувати йому особистий аккаунт для перегляду контенту, чи користуватись тим набором підписок, які надає йому готель.
Цифрове інтерактивне ТВ

К. Скотт Хансен, директор по технологіям для гостей в Marriott International, сказав, що мета його компанії – досягти того, щоб за наступні декілька років поєднати в номерах всі телевізори з Інтернетом. Marriott International також планує обмежити кількість телеканалів з високою роздільною здатністю (HD), які транслюються за допомогою стандартних цифрових приймачів та замінити їх Інтернет-каналами, які транслюються в таких мережах як Netflix і YouTube. Разом з тим розширюються можливості пропусних полос в багатьох готелях Marriott. На думку пана Хансена, ці інвестиції виправдають себе – по-перше, за рахунок взаємодії з постачальниками розважального контенту, по-друге, збільшенням попиту на супутні послуги зі сторони гостей, які продовжують використовувати ноутбуки чи планшети, але будуть отримувати доступ в Інтернет, але за допомогою, фактично, підключення до телевізору,а точніше, до всього створеного в готельному номері розважальному комплексу.

Джош Вайс, віце-президент бренда и по технологяям для гостей в Hilton Worldwide, розповідає, що його компанія пропонує в багатьох готелях широкий вибір коротких, дешевих телепрограм, які подібні до тих, які є на Netflix або iTunes. За суму от 2до 5% гість отримує доступ до “тестового перегляду” обширного контенту, який при інших обставинах коштував йому набагато дорожче – дома йому прийшлося б купувати повний, наприклад, річний, комплект підписки на якісь канали, які могли б виявитись непотрібними. Hilton Worldwide також пропонує безкоштовну послугу – доступ до DirecTV. Нагадаємо, що мінімальна вартість на річну домашню підписку DirecTV складає 30 $, а пакет Premier коштує 98 $ в рік.

Майк Блейк, IT-директор Commune Hotels and Resorts, сказав, що компанія проводить дослідження – які каналам гості частіше надають перевагу. Він сказав, що вже в кінці року планується скоректувати набір каналів в відповідності з цим дослідженням.

В готельних номерах Aloft Cupertino (мережа Starwood) вся техніка орієнтована на Apple. Гості, заходячи в номер, підключають свої пристрої на iOS до мережі Apple TV, і їм відразу доступні на екрані телевізора їх аудіо- та відео плів-листи, а також починають демонстрацію фотографії з домашньої колекції.
Нідерландська мережа CitizenM надає приблизно такі ж послуги, але ставка зроблена на планшети Samsung і відповідно систему Android.

Peninsula Hong Kong

Азіатський ринок, який швидко розвивається, також не стоїть на місці. В готелі Peninsula Hong Kong, який приймає гостей на протязі уже 85 років, витрати на обладнання кожного номера склали від 10.000 до 25.000 $. По словам Інгвара Херланда, генерального директора Peninsula Hotels,в цю суму увійшли сучасна система інтерактивного цифрового телебачення, місце біля ліжка і за столом, яке повністю налаштовується для зручного користування планшетним пристроєм. Меню на п’яти мовах, також планується запустити ще шість. Гостю, підключеному до мережі, достатньо на власному планшеті зайти в програму, за допомогою якої він може викликати менеджера, консьєржа, прибиральницю чи інші технічні служби. На великому пласкому екрані можна побачити Bue-Ray-диски, будь-який з 90 межнародних ТВ-каналів, послухати будь-яку з 450 Інтернет-радіостанцій, подивитись фільми в HD-якості і навіть в 3D. Знову ж, завдяки об’єднанню з Інтернет, гість через умовний “телевізор” може зробити телефонний дзвінок по Інтернет в будь-яку точку світу. Пан Херланд розповів, що нова система буде запропонована і в інших готелях мережі, в першу чергу, в столиці Франціїх, де знаходиться готель Peninsula Paris.

Що стосується каналів “для дорослих”, які були досить популярні в попередні роки, то пан Хансен з Marriott зазначив, що в мережі їх перестали пропонувати подібний контент ще в минулому році:”Якщо хтось хочу це дивитись, то він може самостійно зайти в Інтернет і знайти все, що завгодно”.

// The New York Times

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×