044 499 79 63

Телефонія

Телефонний зв’язок є найбільш затребуваним засобом зв’язку в сучасному готелю.

Готельну телефонію можна розділити на декілька типів:

  • телефони номерного фонду для зв‘язку гостей з персонаом готелю, гостей один з одним, виходом клієнтів на зовнішні телефонні лінії (міські, міжнародні  та міжміські),
  • телефони загальних зон (в громадських та службових зонах –ліфтах, бара, паркінга і т.д.) для забезпечення телефонного зв’язку як гостей так і персоналу,
  • телефони для екстрених випадків – обов’язкова наявність спеціалізованих телефонів на шляхах екстрених виходів,
  • адміністративні телефони – забезпечують зв’язок адміністрації та персонау готелю з розширеним переліком сервісів для користувачів, включаючи уніфіковані комунікації, 30% всіх телефонів – бездротові телефони (зазвичай DECT).

АТС  являється серцем системи телефонного зв’язку. АТС готелю підбираються з врахуванням  наявності функціонала для забезпечення роботи готельних сервісів:

  • сервиси для гостей,
  • сервиси для ресепшена,
  • біллінг,
  • інтеграція з PMS системою (наприклад OPERA Fidelio).

Також АТС повинна відповідати наступним вимогам:

  • висока доступність зв’язку,
  • апаратна відмовостійкість ,
  • система, що масштабується,
  • підключення аналогових, цифрових та IP  телефонних апаратів.

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×