044 499 79 63

Новини

Топ-5 трендів готельного бізнесу в 2015 році

В цьому році готелі будуть зосереджені на покращенні різноманітних сервісів для гостей, і зокрема, wellness процедур. Готелі, які намагаються бути в тренді технологічних новинок, виділяють наступні тенденції в 2015 році:

Мотивація гостей забронювати безпосередньо через brand.com

Ні бронювання рівноцінні, і готельні мережі вивчають стратегії управління бронюванням напряму за допомогою бренд-каналів. Одні готелі пропонують безкоштовні послуги для гостей (наприклад, Wi-Fi, вхід без ключа), які забронювали напряму, інші, наприклад, Accor, вкладfують значні кошти в їх brand.com і мобільні додатки.

Готелі проробляють багаточисельні стратегії по управління бронюваннями напряму, в тому числі таргетовані рекламні акції і пропозиції кращої ціни, але без надання фактичних даних для оцінки успіху, керуючий не може бути впевненим в додаткових факторах впливу подібних нововведень на RevPAR (показник ефективності готельного бізнесу). Крім цього готелі завжди ризикують заплямити репутацію, роблячи різницю між прями і ОТА гостями (ОТА – он-лайн туристичні агентства). Перед введенням різноманітних стимулів краще, безперечно, проводити апробацію спочатку на підгрупі готелів, тим самим зводячи ризики до мінімуму.

Розширення та вдосконалення додаткових джерел доходу

Збори та націнки за користуванням міні-баром, гроші від скасування бронювання досягли небувалого рівня $2.25B в 2014 році, і, швидше за все, така тенденція продовжиться і в 2015 році. Ключовим для керуючого являється розуміння впливу кожного з таких джерел доходу. Що дасть можливість знайти оптимальне співвідношення.

Наприклад, готелі, орієнтовані на бізнес-клієнтів, можуть дійти висновку, що плата за Wi-Fi чи міні-бар, не дуже впливає на бажання гостя зупинитись в цьому готелі, в той час як гості, орієнтовані на відпочинок, дізнавшись про подібну плату, можуть і зовсім відмінити бронювання, що негативно відобразиться на продажах загалом. Готельні бренди, як правило, ретельно тестують різні комбінації в невеликих масштабах в пошуку найбільш вигідного поєднання та розміру плати.

Самообслуговування та мобільна реєстрація

Покупці скрізь використовують банкомати, термінали і он-лайн реєстрацію на рейси – чому б не розширити такі ж комфортні умови і при поселенні в готель? Ведучі готельні мережі експериментують з он-лайн реєстрацією при поселенні (тобто шляхом самообслуговування), такі як Marriott і Starwood, в яких також замість класичного ключа готельний номер відкривається за допомогою мобільного пристрою гостя.
Потенційні переваги подібних технологій – це і економія трудових ресурсів, і підвищення привабливості готельних номерів, і найбільш важливо, це відповідність послуг готелю потребам гостей.
Тим не менш зменшення впливу на задоволеність гостя особистої взаємодії з персоналом готелю і повторне бронювання залежать від сегмента ринку (бізнес, відпочинок).

Інтеграція wellness з очікуваннями гостя

Все більша кількість туристів зосереджені на підтримці здорового способи життя навіть під час подорожей. Готелі реагують відповідно, пропонуючи програми такі, як MGM Grand з «оздоровчими кімнатами», прикладом також є партнерство готельної мережі Westin з New Balance. Зсув в сторону wellness tourism («оздоровчого туризму») відкриває нові горизонти для готельного бізнесу.Однак єдиний підхід до подібних доповнень може виправдати вкладених коштів і привести до непотрібних операційних труднощей. Наприклад, перетворення традиційних готельних номерів в wellness rooms (“оздоровчі кімнати»), що передбачає заміну матрасу і душа, що може в подальшому підвищити кількість бронювань, в той же час при невдалому місці розташування готелю подібна ініціатива може і не мати успіху.

MGM-hotewellness-room-1

MGM Grand Las Vegas: Wellness room

wellness_shower_mgm

MGM Grand Las Vegas: Душ с вітаміном С, який нейтралізує хлор в воді, що сприяє
здоров’ю волосся та шкіри

Перетворення традиційного лобі

Все частіше велучі готельні мережі такі як, Sheraton і Marriott перетворюють лобі в багатофункціональні площі, які можуть використовуватись для зустрічей, роботи на самоті або як їдальню. Ці зміни особливо вадливі для приваблення бізнес-туристів, тому що і самі офіси корпорацій намагаються замінити формат робочих місць 9-to-5 cubicle на більш гнучкий і в більшій мірі придатний для колективної роботи.

Але перш ніж розпочати реконструкцію власникам готелів та брендів необхідно порівняти ROI (“Return on investment” – повернення інвестицій) від продажу готельних номерів та дохід від F & B (“Food & Beverage” — дохід від продажу їжі та напоїв) з капітальними витратами (capital expenditures) і зрозуміти, як змінюється це співвідношення в залежності від особливостей готелю і стану ринку готельних послуг..

Наприклад, інвестиції в кафе більшого розміру можуть бути успішними в бізнес-орієнтованому готелі, в той час як для готелів з високим процентом туристів більш доцільно перетворити цей простір в соціальну lounge-зону з диванами та телевізором.

Керуючі готелями, які здатні отримати зиск з цих тенденцій будуть мати явну конкурентну перевагу. Тестування кожного нововведення допоможу правильно зпрогнозувати які програми будуть працювати, де вони будуть впроваджуватись і яким чином вони можуть бути адаптовані для максимального впливу, і все це з мінімальним ризиком.

// hospitalitytechnology.edgl.com

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×