044 499 79 63

Новини

TripAdvisor важливіший, ніж коли-небудь

TripAdvisor  є невід’ємною соціальною складовою в сфері туризму та продовжує укріплювати свої позиції як сайт про подорожі №1, стверджуючи себе як маркетингова основа для будь-якого готелю.
Фінансовий звіт за 2013 год  підтверджує стабільний ріст компанії, наприклад:

  • відповідно Steve Kaufer (президент и исполнительный директор TripAdvisor) в минулому році “… більше 2 мільярдів унікальних користувачів відвідали TripAdvisor, щоб проаналізувати, спланувати та поділитись враженнями про свої подорожі ”.
  • TripAdvisor залишається найбільшим сайтом про подорожі з 11% щомісячних унікальних користувачів в світі.
  • TripAdvisor має більше ніж 125 мільйонів відгуків про більш ніж  3,7 млн. місць для відпочинку, ресторанів, кафе та розваг – враховуючи більш ніж  775 000 готелів.
  • публікуючи відгуки про більш ніж 775 000 готелів та курортів, його бізнес-списки складають менш ніж 10%   – лише 69000.

Дохід TripAdvisor в 2013 році  виріс на 24 % порівняно з 2012 роком, вартість акцій компанії (TRIP) більш ніж в 2 рази подвоїлась.

В грудні 2013 року PhoCusWright, ведуча компанія в галузі маркетингових досліджень ринку туризму та готельних послуг, провела опитування 12225 відвідувачів сайту TripAdvisor та зробила наступні висновки:

  • 67% туристів декілька раз в місяць відвідують сайт TripAdvisor,
  • 80% туристів цікавляться лише останніми / свіжими оглядами,
  • 80% туристів читають по 6 – 12 відгуків перед тим, як замовити готель,
  • 66% туристів ігнорують різкі висловлювання (коментарі) при читанні відгуків.

Дослідження показують, що TripAdvisor надзвичайно важливий в процесі вибору готелю. Пріоритети більшості подорожуючих залежать від відгуків, розміщених в Інтернеті. Дослідження, проведені серед клієнтів карибських готелів та курортів, показали, що практично ніхто не бронює номера без попереднього читання відгуків.

Максимальне задоволення клієнта – головна умова для досягнення успіху готелем, це стосується і сервісного обслуговування, і харчування, і ціни. Огляди та рейтинги на TripAdvisor пропонують поглянути на загальний рівень задоволення клієнтів, та зрозуміти їх очікування.

Для успішних готельних маркетингових програм просто необхідні схвальні відгуки та рейтинги на TripAdvisor. Це тільки початок. В теперішніх умовах конкуренції готелі повинні сконцентрувати свої зусилля, щоб привабити та втримати прибуткових клієнтів.

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×