044 499 79 63

Новини

5 способів спростити управління персоналом готелю

hotel staff

Ні для кого не секрет, що в готельній індустрії наявність надійного персоналу, який надає клієнтам найкращий сервіс, є основним фактором для досягнення успіху. В зв’язку з тим, що заробітна плата складає найбільшу статтю витрат готелю, готельні оператори хочуть отримувати найбільшу віддачу від інвестицій в людський ресурс. Нижче описані п’ять способів створити ефективну систему управління персоналом, який допоможе власнику чи оператору приймати ефективні кадрові рішення:

1) Пошук кращих працівників для кожної позиції

Враховуючи високий темп змін в галузі, менеджери постійно шукають кваліфікованих працівників, і більшість систем управління персоналом складаються з модулів, які допомагають визначити кращого кандидата для кожної позиції. Evolv Selection (www.evolv.net ) – цей продукт на базі хмарних (анг.cloud) технологій, які пропонують унікальну інструкцію, як вірно провести відбір кандидатів, не базуючись на досвіді роботи, а використовуючи профілі (коротку характеристику). Наприклад, для бронювання в великій мережі готелів потрібен співробітник, який повинен мати визначені здібності особистого спілкування і особисті характеристики, які ефективно забезпечать високий рівень обслуговування та взаємодії з незадоволеними клієнтами.

2) Розрахунок кількості осіб в зміну та їх обов’язки

Якщо багато працівників виконують одну и ту ж роботу в даний момент, то гроші витрачені “на вітер”, якщо недостатньо персоналу, щоб виконати цей обсяг робіт, то тоді страждає якість обслуговування клієнтів. Рішення від Dave&Busters (www.daveandbusters.com) використовує систему управління персоналом WMX (Workforce Management System) та платформу Agilysys (www.agilysys.com), щоб прогнозувати, наприклад, скільки працівників повинно бути на кожній станції на кухні в кожному ресторані, розміщеному в розважальних центрах.

«Ми вибрали WMX завдяки відмінним результатам прогнозування на основі таких показників як кількість тарілок, які виносяться кожну годину з кухні, ” – говорить Jeff Weiss, керівник відділу інформаційних технологій в Dave& Busters . Agilysys як і інші виробники, в том числі Micros (www.micros.com) і Oracle (www.oracle.com), планує обновлення свого продукту, яке розширить функціонал. Це зробить можливим прогнозування переваг і витрат на кожного працівника з врахуванням відроблених годин, приймаючи до уваги закон про медицину (Affordable Care Act).

3) Зберігайте звіти про дані та години

З тих пір, як Mammoth Mountain Ski Area (www.mammothmountain.com) почали використовувати Kronos (www.kronos.com) для управління персоналом в своїх готелях та готельних ресторанах, менеджери створили більше 230 звітів, які необхідні для управління кожного відділу. “Нашим менеджерам подобаються звітності Kronos. Функція користувацьких звітів дозоляє створити звіт по будь-якому типу даних своїх працівників “,- говорить Stacey Crockett з Mammoth Mountain Ski Area, розташованому в Mammoth Lakes , Каліфорнія,- “Ми особливо відчуваємо необхідність в них на курорті, де збереження звітів про витрати за понаднормовий час має важливе значення. Звіт за понаднормові години дозволяє менеджерам побачити, із співробітників скоро буде працювати понаднормово , і зробити відповідне корегування.

4) Додайте мобільність для управління розкладом та змінами

Інша поширена проблема – розклад роботи та зсуви змін працівників, але варіант для мобільний пристроїв, які пропонують багато виробників вирішує цю проблему і дозволяє уникнути помилок, які можуть привести до зміщень без необхідного покриття. Curtis Lyons не користується паперовим розкладом з тих пір, як почав користуватись HotSchedules (www.hotschedules.com) майже вже чотири роки для двох своїх ресторанів Roger Brown’s Restaurant & Sports Bar (www.rogerbrowns.com), The Cove Tavern in Portsmouth, Virginia.

“Замість того, щоб вести книгу записів біля стійки адміністратора, кожен працівник на своєму мобільному пристрої може ознайомитись з графіком робіт. Кожен може зсунути зміну чи підібрати зручний графік роботи, використовуючи мобільні можливості “, – говорить Lyons. Рішение the Hot Schedules є частиною Red Book Connect family та доступне за щомісячну плату, яка, як стверджує Lyons, більш економічно вигідна, ніж придбання ліцензійного програмного забезпечення.

Раніше вважалось, що менеджери повинні бути присутніми на місці, щоб перевірити виконання роботи і переконатись, що всі задачі виконані. Але більшість продуктів управління персоналом пропонують можливість для менеджерів входу в систему віддалено, щоб дуже детально побачити те, що відбувається в ресторані чи готелі в режимі реального часу.
Aldelo (www.aldelo.com) пропонує хмарний (англ. cloud) модуль бек-офісу для своїх продуктів, які дозволяють менеджерам мати такий же доступ, як і знаходячись безпосередньо, наприклад, в ресторані, також можливо вносити зміни в штатний розклад миттєво.

5) Скоротіть час на адміністрування та тех.сервіс

Кожний новий постачальник системи збільшує витрати, вимагає час на інсталяцію системи, курс навчання персоналу, інтеграцію з існуючими продуктами. Все це має важливе значення для власникам та операторів. Багато клієнтів вибирають Micros через “безшовну” інтеграцію з її POS системами, що дозволяє менеджерам використовувати один пристрій та програми, щоб побачити всі данні про ресторан чи готель. Звіти обліку робочого часу також інтегруються з Micros, що дозволяє в режимі реального часу прогнозувати витрати та понаднормові години.
Oracle може інтегруватись з іншими продуктами, в тому числі з бізнес-системами та POS системами. Рішення Oracle орієнтовані на великі готельні мережі. Oracle може обробляти задачі, пов’язані з валютою, мовою, країною, конкретними правилами працевлаштування, з якими готельні оператори часто мають справу.

Багато власників та операторів не готові витрачатись на IT-персонал, який повинен займатись обслуговуванням систем. Саме через можливості використання хмарних технологій Mammoth Ski Area прийняв рішення спрацювати з Kronos. ” Ми економимо на IT тому, что у нас немає необхідності робити обновлення нових релізів програмного забезпечення з інсталяцєю та тестуванням. Наші витрати на сервера знижені до мінімуму” ,- говорит Crockett.


// по матеріалам Jennifer Goforth Gregory

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×