044 499 79 63

Телефонія

Телефонний зв’язок є найбільш затребуваним засобом зв’язку в сучасному готелю.

Готельну телефонію можна розділити на декілька типів:

  • телефони номерного фонду для зв‘язку гостей з персонаом готелю, гостей один з одним, виходом клієнтів на зовнішні телефонні лінії (міські, міжнародні  та міжміські),
  • телефони загальних зон (в громадських та службових зонах –ліфтах, бара, паркінга і т.д.) для забезпечення телефонного зв’язку як гостей так і персоналу,
  • телефони для екстрених випадків – обов’язкова наявність спеціалізованих телефонів на шляхах екстрених виходів,
  • адміністративні телефони – забезпечують зв’язок адміністрації та персонау готелю з розширеним переліком сервісів для користувачів, включаючи уніфіковані комунікації, 30% всіх телефонів – бездротові телефони (зазвичай DECT).

АТС  являється серцем системи телефонного зв’язку. АТС готелю підбираються з врахуванням  наявності функціонала для забезпечення роботи готельних сервісів:

  • сервиси для гостей,
  • сервиси для ресепшена,
  • біллінг,
  • інтеграція з PMS системою (наприклад OPERA Fidelio).

Також АТС повинна відповідати наступним вимогам:

  • висока доступність зв’язку,
  • апаратна відмовостійкість ,
  • система, що масштабується,
  • підключення аналогових, цифрових та IP  телефонних апаратів.

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×