Телефонія
Телефонний зв’язок є найбільш затребуваним засобом зв’язку в сучасному готелю.
Готельну телефонію можна розділити на декілька типів:
- телефони номерного фонду для зв‘язку гостей з персонаом готелю, гостей один з одним, виходом клієнтів на зовнішні телефонні лінії (міські, міжнародні та міжміські),
- телефони загальних зон (в громадських та службових зонах –ліфтах, бара, паркінга і т.д.) для забезпечення телефонного зв’язку як гостей так і персоналу,
- телефони для екстрених випадків – обов’язкова наявність спеціалізованих телефонів на шляхах екстрених виходів,
- адміністративні телефони – забезпечують зв’язок адміністрації та персонау готелю з розширеним переліком сервісів для користувачів, включаючи уніфіковані комунікації, 30% всіх телефонів – бездротові телефони (зазвичай DECT).
АТС являється серцем системи телефонного зв’язку. АТС готелю підбираються з врахуванням наявності функціонала для забезпечення роботи готельних сервісів:
- сервиси для гостей,
- сервиси для ресепшена,
- біллінг,
- інтеграція з PMS системою (наприклад OPERA Fidelio).
Також АТС повинна відповідати наступним вимогам:
- висока доступність зв’язку,
- апаратна відмовостійкість ,
- система, що масштабується,
- підключення аналогових, цифрових та IP телефонних апаратів.