Готельні технології: 8 трендів для інвестування
Згідно недавно опублікованим дослідженням компанії Hospitality Technology в останні декілька років різко зросла кількість гостьових пристроїв з Wi-Fi. Відповідно до досліджень можна виділити наступні послуги та сервіси, які є найбільш затребуваними та найбільш перспективними для інвестування:
1. Мобільні веб-сайти
76 % готелів повідомили про запуск в 2013 році мобільних веб-сайтів. До кінця 2014 року очікується, що ця частка зросте до 91%.
2. Мобільні програми
Мобільні технології займають 2-ге місце серед технологій по залученню клієнтів (Customer Engagement Technology (CET)). Найбільш поширений функціонал мобільних програм для готелів:
• 72% пропонують бронювання номерів,
• 50% забезпечують пошук об’єктів нерухомості без GPS,
• 44% забезпечують збір в режимі реального часу звернень гостей (guest feedback),
• 41% надають внутрішню інформацію чи функцію типу консьєрж,
• 38 % пропонують пошук об’єктів нерухомості на базі GPS та надійний доступ до облікового запису,
• 34% включають в себе можливість замовити ресторан та зробити бронювання..
Щоб бути успішними, готелям треба по-новому будувати концепцію та впорядковувати послуги. Це означає оптимізацію персональних послуг за допомогою пристроїв.
3. Digital Signage
В 2013 році статичні вивіски (реклама, signage) залишались найпопулярнішими. Ріст в 5% свідчить, що інтерес до інтерактивної реклами значно не збільшився, починаючи з 2012 року. Бурхливий розвиток галузі digital signage очікується в 2015 році, та прогнозується наступне співвідношення – 66% статичної реклами та 56% digital signage. Популярний контент включає прогноз погоди, новини, функція консьєржа, навігацію. Розмістивши цифрові екрани (digital signage) у всіх місцях загального користування готелю, можливо без консьєржа направити гостя в конференц-зал, ресторан або басейн. За допомогою digital signage демонструють карти міста, карти маршрутів до місцевих пам’яток.
4. Кіоски та гостьові комп’ютери
Власники готелів вже давно оцінили гостьові комп’ютери та інформаційні кіоски в лоббі готелю та інших місцях загального користування готелю для реєстрації і виписки з готелю та для відображення оперативної внутрішньої інформації. По прогнозам експертів інтерес до цих технологій буде продовжувати рости.
5. Планшеты
Кількість планшетів в готельних номерах в 2013 році виросло лише на 8% (порівняно з 2012 роком – 6%), в 2014 році прогнозують ріст до 28%. Не дивлячись на те, що люксові та бутик-готелі лідирують по кількості планшетів в готельних номерах, спеціалізованих пристороївдля читання, музики і т.д., вони також пропонують гостям користуватись своїми власними пристроями.Це означає, що технології організації Wi-Fi доступу повинні бути оптимізовані для мобільних пристроїв.
6. Мобільні платежі
На протязі найближчих 2-х років по пронозам експертів 39% готелів планують реалізувати мобільні рішення оплати.
7. Мобільні ключі для готельних номерів
Вперше рішення мобільних ключів з’явилось на ринку США в 2012 році,а в 2013 році 8% готелів вже використовували цю технологію. До 2015 року очікується, що більше 34% готелів замінять чи модернізують готельні замки в своїх номерах.
8. Соціальні медіа
Абсолютна більшість власників готелів (73%) ще в 2012 році заявили, що використовують соціальні медіа (соціальні мережі) в якості маркетингового інструмента. В 2013 році ці показники виросла до 91%, випереджаючи будь-який інший інтерактивний інструмент маркетинга, враховуючи традиційні програми лояльності. Готелі використовують інтерактивність у всьому, від гри до конкурсів для просування С2С маркетинга.
- Рубрика: Готельний бизнес, Готельні замки, Зв’язок