044 499 79 63

Готельні замки

OMNITEC

Система готельних електронних замків виконує не просто функції відкриття та замикання дверей, але також забезпечує зручність для гостей та персоналу, престиж готелю та високий рівень безпеки.

Готельний електронний замок може бути брендований логотипом готелю.

Найбільш затребуваними являються готельні електронні замки, які працюють як з едиційними магнітними, так і з проксіміті-картами по безконтактній технології.

Кожен замок містить буфер пам’яті подій, який зберігає інформацію в середньому про 250 відмикань замка, в тому числі  дату та час відмикання дверей, власника картки (ключа).

В якості ідентифікаційного безконтактного носія в основному використовується пластикова картка, а також інші типи носіїв – брелок, браслет та ін.., на які наноситься логотип  готелю.

Зазвичай, в комплект електронного замка дверей готельної кімнати входить:

  • накладка з зчитувачем карток,
  • механічна частина замка,
  • два ключа для відкривання механічної частини,
  • зворотна частина механічного замка,
  • планка для замикання отвору під ключ,
  • планка, яка вставляється в коробку для механічного замка та допомагає уникнути деформації коробки.

Широке поширення отримали мережеві готельні системи контролю доступу  з дротовим та/або бездротовим зв’язком. Інформація про права доступу в таких системах прив’язується до ідентифікаційної картки, яку можна перепрограмувати.

На сьогоднішній день все більшу популярність набуває готельна система контролю та управління доступом, яка будується на базі контролерів управління, до яких підключається електронний запірний пристрій. Ці системи являються мережевими, інформація про права доступу прописуються на контролер доступу, а не на картку. В таких системах звичайно застосовуються картки з фіксованим кодом з можливістю перепрограмування.

Стандартна готельна замкова система складається з мережевого контролера, до якого підключається настінна коридорна панель – зчитувач ідентифікаційної інформації з карткою доступу, карман енергозберігаючий –мережевий зчитувач, який розміщується в коридорі номера та інформує контролер про знаходження власника картки в номері. В контролері є вихід керування електрозасувом, декілька інформаційних входів та виходів.

Переваги готельних замків:

для гостей:

  • гарантують високий рівень комфорту та безпеки;
  • технологія «одного ключа» дозволяє відкрити всі приміщення, дозволені для доступу (басейн, тренажерний зал і т.п.);
  • можливість реалізації функції «Не турбувати»;
  • для відкриття виходу достатньо одного натискання ручки.

для готелю:

  • захищені носії;
  • антивандальний захист;
  • авторизація в системі  при видачі карток;
  • запис відмикань замка, в тому числі і при відкриті механічним ключем;
  • проста та зручна процедура поселення гостей;
  • інтеграція з автоматизованою системою управління (PMS) готелю та торговими автоматами;
  • можливість збору статистичних даних (облік частоти використання готельних номерів);
  • облік робочого часу та контроль переміщення персоналу (наприклад, по прийнятій в готелі технології, покоївка повинна мати право доступу в будь-який з номерів один раз метою прибирання);
  • енергозбереження (наприклад, коли поступає сигнал про відкриття дверей, автоматично подається живлення для різноманітного обладнання в номері –світильники, телевізор);
  • швидка процедура відміни картки в випадку її втрати.

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×