044 499 79 63

Новини

Гостьові сервіси: 5 останніх трендів

В зв’язку з швидким ростом технічного прогресу, вимоги клієнтів все важче задовільнити.
В діловій поїздці чи знаходячись на відпочинку готсі часто мають при собі мінімум два пристрої – смартфон та планшет (tablet, laptop), і хочуть не тільки бути на зв’язку, але також очікують отримати ті ж зручності, що і вдома.

“Головним і для подорожуючих бізнесменів і для туристів є можливість під час подорожі залишатись в своєму звичному щоденному режимі “,- говорить Крістіна Уільямсон , старший директор по стратегії бренда Comfort Inn в Choice Hotels International (www.choicehotels.com) в Silver Spring, MD., пояснюючи результати проведених компанією досліджень стосовно питання, які технології  найбільш цікаві для інвестування, ґрунтуючись на вимогах клієнтів готелів.- “У них є визначені очікування, такі як плаский телевізор, якого два чи три роки назад ще там не було.”

Гостьові технології складають найбільшу частину бюджету готельних операторів. Підвищення рівня обслуговування клієнтів, в тому числі і пласкі з високою чіткістю телевізори, займають друге місце в переліку бізнес-цілей, а 83,7% респондентів вважають гостьові технології дуже важливими для їх компаній.

Дослідження готельної індустрії свідчить про наявність мінімум п’яти тенденцій в гостьових сервісах.

Інтерактивне телебачення

Коли справа доходить до телебачення, то це не просто трубка з пласким екраном. Більше 60% готельних операторів пропонують ТВ з пласким екраном (по даним опитування HT) . Але плаский екран це тільки початок. Споживачі хочуть використовувати готельне телебачення так само, як вони використовують в себе вдома, а це означає перегляд картинки високої чіткості з можливістю перемотування, паузи та запису програм.

“Ми спостерігаємо тенденцію до значного незадоволення гостей, коли їм не пропонується плоскопанельний телевізор, в зв’язку з цим на протязі 18 місяців були замінені 50% наших телевізорів, “- говорить Джон Лоус , виконавчий директор по гостьових технологіях MGM Resorts International (www.mgmresorts.com ) в Лас-Вегасі, пояснивши, що компанія також розглядає варіант з IPTV (Internet Protocol Television).

“IPTV – це саме, що очікують наші гості “, – стверджує Джефф Джионет, директор по технологіям компанії Starwood Hotels & Resorts в Вайкики (www.starwoodhotels.com) в ​​Гонолулу, Гаваї. “Як правило, гості впевнені в наявності  IPTV і DVR для запису програм.  IPTV дає гостям можливість вибору каналів високої чіткості.”

“Роблячи крок вперед в сфері ТВ, в Cambria Suites, апартаментах високого класу, які входять до Choice Hotels, впровадили рішення  від Teleadapt (www.teleadapt.com) – MediaHub HD розетка та ігрові технології, які дозволяють гостям  транслювати музику, відео чи ігри за допомогою телевізора,” – зауважив Рокко Ловеретто, керівник проектів.

Підвищення пропускної здатності

Наявність декількох мобільних пристроїв у гостя означає необхідність в більш високій пропускній здатності, і зараз багато готелів шукають способі, що забезпечити її на протязі найближчих двох років. Беручи до уваги дослідження HT, 28% готельних операторів планують модернізувати і збільшити пропускну здатність в найближчі 6 місяців, а 21% зробить це в найближчі 12 до 24 місяців.

“Мы опитали подорожуючих бізнесменів та туристів зараз та декілька років тому про те, які з гостьових сервісів вони б хотіли отримати, і що їх розчарує в випадку відсутності. На першому місці був високошвидкісний доступ в Інтернет, “ – розповідає Уільямсон.

Збільшення пропускної здатності коштує грошей, і одним з варіантів являється надання доступу в Інтернет чи безкоштовно чи за визначену плату з диференціюванням по ціні. Три роки тому лише у 50 % населення був ноутбук. Зараз100 % мають той чи інший тип портативного пристрою.

Існують різні способи підвищити пропускну здатність в залежності від існуючої інфраструктури і коли наступне обновлення планується. Наприклад, готель Royal Hawaiian провів повну реконструкцію в 2009 році, були прокладені кабелі 5 категорії і оптичні кабелі. Тим не менш, в готелі Sheraton Waikiki мережі Starwood  був використаний кабель 3 категорії і обновлення в найближчі 10 років не планується. В результаті компанія вибрала VDSL обслуговування від Alcatel – Lucent (www.alcatel-lucent.com).

Мобільне божевілля

В зв’язку з збільшенням мобільних пристроїв, доступних на ринку, користувачі всі більше надають перевагу трендам, і готельні оператори намагаються теж отримати вимогу з цього. Мобільні програми використовуються для бронювання номерів і для задоволення побажань гостей під час перебування в готелі. Готель Westin Riverfront Resort &Spa в Beaver Creek Mountain в Avon, Колорадо запустила мобільну програму MyBeaverCreek Westin ще в жовтні 2011 года. Це зробило можливим за допомогою смартфону замовляти спа-процедури, додаткові рушники та інші сервіси.

“Оскільки гості тепер все більш технічно обізнані, то технології стають частиною їх життя”,- зауважує Джеффрі Баррелл , директор по операціям в Westin Riverfront Resort &Spa.

“Програми працюють на платформі компанії Runtriz (www.runtriz.com), і запити направляються в відділ експрес обслуговування, де їх контролює та оброблює адміністратор и, “- розповідає  Крістен Прайор, директор з продажу. “Зараз це новинка,але через рік сервіс буде дуже затребуваним.”, – зауважує вона.
В подальшому була розроблена мобільна програма, яка дозволила бронювати готельні номери. ” Ми помітили, що 30 % нашого трафіка на сайт йшов з Safari, хоча в  минулому році було лише 5%,  таким чином ми знаємо, що все більше людей використовують свої мобільні телефони та планшети, ” – пояснює  Прайор .

Ці ж спостереження підтверджує і Choice Hotels стосовно готелів  Comfort Inn&Suites, які запустили мобільні програми півтора роки тому і мають сотні тисяч скачувань в 80 країнах. На теперішній момент компанія вивчає необхідність установки інтерактивного сенсорного екрану в вестибюлі в якості віртуального консьєржа.

Більше, ніж дверний замок

Технологія магнітної стрічки в готельних замках була довгий час найбільш затребуваною, але зараз прийшла ера технології RFID . “Я думаю, що RFID є  очевидним наступником магнітної полоси “, – зауважує Джионет . “Це проста технологія, яка підтвердила свою ефективність. Звичайно, вона дорожча, але дуже надійна”.

В MGM Aria  (CityCenter,  Лас-Вегас) дверні RFID-замки від KABA (www.kaba – ilco.com) інтегровані з мережевими технологіями від Control4 (www.control4.com) і Zigbee, тому, коли гість заходить до кімнати, він відразу відчує доброзичливу атмосферу. “В номері відкриваються штори (жалюзі), включається телевізор, грає музика, працює освітлення,”- говорить Лоус.

“При виїзді гостя ми вимкнемо світло, переконаємось, що телевізор виключений та закриті штори, ” – зауважує Лоус, пояснюючи, що технологія RFID може швидко замінити магнітні стрічки. “Не так давно виробники готельних замкових систем в США повідомили, що біля 50 % замків використовують технологію RFID.”

Енергоменеджент

В випадку інсталювання системи контролю та управління енергоспоживанням ROI (рентабельність інвестицій від англ. return on investment) часто залежить від першопочаткових вкладень. Це ще одна сфера, яка цікава багатьом готельним операторам для інвестицій.

“ROI при використання цих технологій величезне і у нас є можливість контролювати енергоспоживання в готельних номерах віддалено”, – пояснює Баррелл (Westin). – “Якщо в вашому готелі пустує номер, вартість його утримання тільки на 68% нижча від тієї, якби він був заселений. А це велика різниця.”

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×