044 499 79 63

Новини

Готелі освоюють нові технології безпеки

Технологічні ігри в кота та мишу між готелями та злочинцями вже почались, повідомляє the New York Times. Дешевші та меншого розміру камери, системи розумних ключів та обмін інформацією між готелями по суті зводяться до більш детального ніж раніше спостереження за територією, але злочинці також не стоять на місці, а активно використовують нові технології, щоб обійти всі міри безпеки.

“Камери зазвичай установлюють в місцях загального користування, таких як вестибюлі та коридори ”,- розповідає H. Skip Brandt, виконавчий директор міжнародної асоціації “Lodging Safety and Security ”. Кількість місць, які контролюються, росте в геометричній прогресії, в свою чергу, камери падають в ціні, збільшуючи потужність.

“Просунуті системи відеоспостереження за допомогою програмного забезпечення гарантують відеоспостереження в темряві, розпізнавання облич та траекторію руху,”- говорить Tom McElroy, партнер Hospitality Security Consulting Group. А вже існуюча система відеоспостереження може бути доповнена панорамними лінзами для огляду 360 градусів.

Нові карткові замкові системи стали значно складніші та їх використання давно вишло за рамки простого відкриття дверей номера. “В зв’язку з випадками хакерських нападів, які стали відомими суспільству, основною тенденцією 2013 року стала безпека ключів-карток, ”- розповідає Bill Oliver, президент VingCard Elsafe в Північній Америці,- «Я думаю, що ці інциденти продемонстрували як виробникам замків так і власникам готелів, що необхідно звернути особливу увагу на розвиток технології».

Карточки-ключі працівників ( покоївки, охорони, тех. персоналу), які заходять в номера гостей, повинні обов’язково записуватись. Все більше готелів вимагають від своїх гостей вставляти свої картки в готельний ліфт.
В той час як готельні мережі жорстко конкурують між собою, вони можуть співпрацювати в питаннях безпеки. Силами асоціації “Lodging Safety and Security”, в яку входять керівники служб безпеки готелів, створений електронний каталог злочинців і підозрілих дій в готелях подібно поліцейським звітам.

“Злочинці також беруть на озброєння нові технології ”,- розповідає Vijay Dandapani, президент Apple Core Hotel, готельної мережі, в яку входять 5 бутик-готелів в Midtown Manhattan, -“Я спостерігав,як хакери створили безкоштовну Wi-Fi-точку, видаючи її за послуги готелю. Таким чином вони зчитали особисті дані відвідувачів та паролі до карток-ключів ”.

Карточка-ключ в лифте

Персонал деяких готелів вже навчений виявляти підозрілих гостей. Недавно інститут асоціації “American Hotel and Lodging” представив відео для працівників готелів, яке допомагає розпізнати жертву викрадень чи дитячої проституції. Це 30-хвилинне відео являється частиною групи відеороликів, які навчають персонал попереджувати злочинну діяльність в готелях.

Основні готельні зони, які в обов’язковому порядку повинні бути захищені:
• Ліфти
• Коридори
• Номера
• Лоббі
• Эскалатори
• Входи и виходи, які ведуть до коридорів
• Ресторани
• Территорія парковки
• Конференц-зали
• Газони

Популярні рішення, впроваджені в готелях в складі комплексної системи безпеки:

• реєстрація відвідувачів чи гостей за допомогою FRS (Face pattern storage in record – архів зображень облич),
• відеоспостереження в місцях загального користування,
• відслідковування (моніторинг) пересувань персоналу, відвідувачів та клієнтів,
• двері в готельні номера з електронним управлінням (вхід в номер тільки після перевірки),
• визначення підозрілих гостей за допомогою системи контролю доступа і системи інтелектуального відеоспостереження (розпізнавання облич).

Система інтелектуального відеоспостереження викликає найбільшу цікавість, оскільки розпізнає фотозображення облич, які поступають в відеопотоці, і порівнює їх з зображеннями в списку. Програмне забезпечення дозволяє відокремлювати як ”підозрідих особистостей”, так і VIP-клієнтів.

Карточка-ключ

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×