044 499 79 63

Новини

Готельний бізнес: як насправді працюють готелі

Нещодавно п‘ять великих курортів, в тому числі Homestead в Вірджинії, Barton Creek в Остіні (штат Техас) і La Costa в Карлсбаді (штат Каліфорнія) втратили свою незалежність, приєднавшись до Omni’s Resort Collection. Ті, хто проводить багато часу в подорожах, знайомий з подібним: раптом відбувається ребрединг готелю, який працював протягом багатьох років. Те, що було Westin тепер Wyndham (WYN), Hyatt (H) раптом стає Marriott (MAR) .

Зміна бренду досить часто є єдиним видимим результатом того, що називають трьохсторонньою угодою, яка і визначає, кому належить право власності і яким чином готель управляється.

Розглядайте готель як три складові
: майно (нерухомість), менеджмент (управління) цим майном, а також бренд, прапор якого розвивається на верхівці цього майна. Почнем з того, що фізично майно,ймовірно, належить REIT чи подібній компанії. REIT (Real Estate Investment Trust – інвестиційний фонд нерухомості) – компанія, яка за рахунок колективних інвестицій купує нерухомість та управляє нею чи займається забудовою. Це не отельєр.

Ваш готель не може запуститись самостійно. Припустимо, ви зупиняєтесь в готелі Wyndham Parc 55 в Сан-Франциско чи Westin в Вашингтоні. В обох випадках ні Wyndham ні Westin фактично не управляють готелями. Вони франчайзери (franchisors), і, повісивши табличку на фасаді готелю, вони займаються глобальними питаннями маркетингу і реклами. В цьому випадку щоденно Westin управляється Interstate Hotels & Resorts. Керівництво Parc 55 контролюється власником нерухомості – Highgate Holdings. Варто зауважити, що багато готельних мереж досі управляються компаніями, під прапорами яких вони працюють, ” особливо на верхівці ринку “- говорить Скотт Берман, який очолює готельний сектор американського відділення компанії PwC. Але тенденція стосується лише брендинга, управління готелем передається іншій компанії. Бренд Wyndham зарах нараховує біля 7380 об’єктів, але він не управляє і не володіє жодним готелем.

Готелі змынюють мережі весь час. Розглянемо готель Essex House в Нью-Йорку: гігантський хмарочос в стилі арт-деко з великими червоними неоновими буквами “Essex House”, який працює з 1932 года, але бренд і власника він неодноразово змінював. З 1969 по 1985 р.р. він був в мережі Marriott і тоді називався Nikko Hotel. Потім він став Westin , а в подальшому в 2005 році Jumeirah (Dubai Group – інвестиційне відділення, яке належить королівській сім’ї Дубая). Тепер це JW Marriott .

Власники та бренди не завжди товаришують.Часто причиною ребредингу є, наприклад, завершення строку контракту чи зміна права власності на майно. Але іноді розрив буває жорстким. Покращення в номерах? Організація Wi-Fi мережі в готелі? Все це оплачує власник нерухомості, але не бренд,а бренд висуває власні вимоги. “Бренд може вирішити, що всі ванні кімнати повинні бути обладнані телевізорами “- говорить Jan Freitag, старший віце-президент дослідницької компанії STR Global. “Інсталяція телевізора в кожній ванній кімнаті дорого коштує і власник заперечує: “Доведіть мені, що це необхідно”. В зв’язку з повільним ростом економіки, бренди стали більш лояльніші до оновлень, все змінюється, – говорить Bjorn Hanson , голова New York Univesity’s Tisch Center, – деякі власники не хочуть витрачати гроші, тому і не подовжують контракт по управлінню готелем.”

Іноді власник просто знаходить кращу пропозицію. Наприклад, одна група готельної нерухомості, яка знаходиться у власності концерну FelCor, змінила бренд Holiday Inn (IHG) на бренд, який контролюється Wyndham. FelCor (FCH) змушені були заплатити $ 30,7 млн., щоб припинити відносини з Holiday Inn, але Wyndham запропонував більше $ 100 млн. як компенсацію та свої гарантії на протязі 10 років.

Бонус: Цей Beanie Baby володіє деякими гарними готелями.
Якщо ви зупиняєтесь в готелі Four Seasons в Нью-Йорку, і у вас більше грошей ніж у короля Фарука, ви можете зупинитись в Ty Warner Penthouse, площею 4300 квадратных футів на 52-му поверсі, який нещодавно був відремонтований на суму $ 50 млн. ( вартість за добу $ 40000). Номер називається на честь Ty Warner, засновника Beanie Babies, який володіє будинком, в в якому знаходиться Four Seasons. Він також володіє San Ysidro Ranch в Монтесіто (Каліфорнія), Rosewood’s Las Ventanas al Paraiso в Лос Кабос (Мексика), а також гольф-клубом Sandpiper в Санта-Барбарі (штат Каліфорнія).

Будьте уважні, коли плануєте подорож. Можливо,ви і забронювали номер в Hilton, але коли ви приїдете, це може бути вже Marriott.

//по матеріалам Bloomberg Business Week

Фото в Instagram

Sorry:

- The access_token provided is invalid.
- Instagram feed not found.

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×