044 499 79 63

Новини

Перший готельний робот успішно працює в готелі Aloft

Мережа готелів Aloft вибрала робота-дворецького A.L.O. Butlr (robotic butler) іміджевою “фішкою” своєї готельної мережі. Перший такий робот нещодавно почав свою роботу в готелі Aloft в Купертіно (штат Каліфорнія, США). В його обов’язки входить оперативно надавати послуги в готельні номера. A.L.O. вдягнений в уніформу з вініловим комірцем, та без заперечень виконує всі завдання. Клієнти готелю та персонал можуть оцінити якість роботи робота-дворецького на його сенсорному екрані.

ALO_Butlr_3

A.L.O. вміє викликати ліфт, приносити в номер напої та закуски, туалетні засоби (рушники,…), пресу (газети, журнали,…) та багато іншого. Безперечно, робот-дворецький розглядається більше як помічник особистого консьєржа або дворецького, який здатен замінити деякі функції персоналу, а також урізноманітнити ти досвід гостей, підвищивши рівень технічного оснащення готелю.

ALO_Butlr_5

“Як ви розумієте, знайти робота для даної конкретної позиції було дуже складно,оскільки ми шукали робота з дуже специфічним набором автоматизованих навичок, який буде працювати цілодобово ”,- розповідає Brian McGuinness, Global Brand Leader, Starwood’s Specialty Select Brands,- “Як тільки A.L.O. з’явився в кімнаті, ми відразу зрозуміли, що саме його ми й шукали. A.L.O. має професійну етику Wall-E, гумор як в Rosie с The Jetsons , та, взагалі, нагадує мені мого улюбленого з дитинства робота R2-D2. Ми дуже раді, що він приєднався до нашої команди.”

ALO_Butlr_1l

Перед початком роботи A.L.O. пройшов навчання в готельній сфері в компанії Savioke. Робот-дворецький став для готелів Aloft чергової сходинкою на шляху впровадження високих технологій в готельній індустрії. Мережа готелів бренда Aloft також відома як перша готельна мережа, яка впровадила мобільну реєстрацію, програму “Cool Concierge” та послугу Apple TV.

“Ми дуже раді познайомити світ з нашим роботом через мережу готелів Aloft ,” – підсумував Steve Cousins, CEO of Savioke,- “Проводячи тестування всі ми в Savioke бачили той захват гостей, коли доставку в номер робив робот. Ми також помітили, зо ресепшн часто завантажений, і допомога Botlr буде особливо актуальна, адже він може взаємодіяти з гостями на особистому рівні ”.

ALO_Butlr_2

// www.hotelnewsresource.com

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×