Підвищення комфорту гостей готелю Silken Puerta América
Готель Silken Puerta América (Мадрид, Іспанія) вирішив підвищити рівень комфорту своїх гостей, впроваджуючи ряд нових технологій. Наприклад, за допомогою планшетних комп’ютерів iPad та QR-коду клієнти можуть вибирати номера відповідно до своїх побажань. Гостю пропонується заповнити анкету, яка допоможе підібрати номер, який відповідає його запитам. Разом з ключем від номера клієнт отримує QR-код, який веде на канал готелю на сайті YouTube, на якому розміщуються відеоролики, що пояснюють принци роботи різноманітних систем готелю (ліфт, автоматизована система управління вікнами та жалюзями, освітленням, кондиціонерами т.д.)
- Рубрика: Готельний бизнес