044 499 79 63

Новини

Просування готелю за домогою соціальних мереж

Власники готелів можут знайти нові креативні шляхи використання соціальних мереж, щоб привернути увагу ЗМІ та гостей.

Ліз Бород Райт, редактор та видавець Travelogged.com вважає, що власники спочатку повинні знайти блоггерів, які мають великі групи дописувачів в соціальних медіа (social media influencers). Зазвичай, це люди, які досягли своєї популярності в мережах, використовуючи декілька платформ. Далі власникам готелів варто активно взаємодіяти з такими особами таким чином, щоб в мережі з’являлось як можна більше інформації, яка каким-небудь чином пов’язана з готелем та його послугами. Більш того, власники повинні бути готові передати ключову інформацію: імена користувачів (handles) та хештеги (hashtags).

Хештег — це спеціальна мітка, за допомогою якої можна шукати визначену тему. Для створення хештега  необхідно перед ключовим словом ввести “решітку”#.

“Немає нічого більш прикрого, ніж дізнатися, що ти міг би використати нові хештеги, але тобі про це ніхто не сказав” – говорить Ліз Бород Райт. Її головна порада – “фонтанувати любов’ю”.  Власники готелів повинні ретвіттити (retweet), ділитися (share), ставити позначки “Подобається” (like) та розміщувати в соціальних медіа позитивний контент стосовно переваг готелю.

Розповідайте,  а не продавайте

“Власники готелів можуть поділитись своїми розповідями, які можуть зацікавити ЗМІ”- радить Джульєтта Кінсман, головний редактор “Mr & Mrs Smith”, видання про подорожі та служби бронювання, яке спеціалізується на бутик-готелях.
“Як журналіст, я переконалась, що немає кращого способу спілкування ніж розважити людей, тим що ви розповідаєте, за допомогою слів, які ви вживаєте та як ви їх використовуєте, ” – сказала пані Кінсман –  ” Розповідайте,  а не продавайте “.

Вона також дала декілька порад для власників готелів, як привернути увагу в соціальних мережах:

  • Будьте оригінальними. Розповідайте про особливості готелю, в тому числі і унікальність, його відмінності від інших готелів.
  • Розповідайте історії зі словами та картинками. Не просто робіть знімки на телевон, найміть професіонала.
  • Поділіться інсайдерською інформацією про подорожі. Власник готелю може використовувати соціальні мережі, щоб заявити про себе як експерта. Наприклад,  можна поділитись порадами від консьєржа, шефа або власника. Це дасть власникам кредит довіри та вплив.
  • Кричіть про сусідів. “Зробіть з мухи слона” про те, що відбувається поблизу, рекламуйте події, як привід зупинись в готелі.
  • Людський фактор. Не використовуйте в спілкуванні діловий стиль. Спілкуйтесяз дописувачами так, щоб в кожному повідомденні вони відчували тепле дружнє відношення.

З девізом “ Розповідайте,  а не продавайте ” згоден і Дієго Сарторі, стратег соціальних медіа готелю CitizenM Hotel Rotterdam (Нідерланди). Замість стандартного відкриття готелю з 151-номерном, була запущена в соціальних медіа кампанія   “Випробування сна”.

Через  соціальні мережі гостям пропонувалось провести безкоштовно ніч в готелі в обмін на відгуки по завершенню перебування. Хоча кампанія задумувалась для того, щоб як більше гостей розмістили свої відгуки в соціальних мережах, але нам був цікавий досвід людей, чому вони погодились на експеримент, – сказав Сарторі. За його словами, за 3 дні було замовлено 300 номерів. Люди написали про це 315 разів, і на Instagram з’явилось 221 згадування. Гості також вийшли на TripAdvisor.

В день повноцінного відкриття готелю, він був оцінений № 1 в Роттердамі на TripAdvisor, хоча ніхто з гостей не пропонував написати позитивний відгук в обмін на безкоштовний відпочинок.

“Це трохи ризиковано, коли робиш щось подібне, бути відкритому всьому світуЮ так щоб кожен міг забронювати безкоштовний номер ” – говорить він.  “… Звичайно, коли ми це робили, ми критично оцінювали можливість того,що це може перевернути світ, але ми задоволені, що здобули цей позитивний досвід. Немає жодних хитрощів. Люди, медіа та блоггери чи хтось ще залюбки поділяться іформацією про вас, якщо ви унікальні. Нікого не цікавить просто стандарт. ”- завершив розмову пан  Сарторі.

 

Фото в Instagram

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×