Marriott відкрив кіоск зі здоровою їжею
Сьогодні готелі скорочують обслуговування в номерах, але що робити гостям, які бажають швидко щось перехопити? Мережа готелів Marriott та Farmer’s Fridge запустили спільний проект – автомат зі здоровою їжею вищої якості такою як капуста, салати, грецькі чаші з йогуртом та ягодами.
Пілотний проект був запущений в готелі Chicago Marriott O’Hare. Автор проекта Anjana Kallarackal (студентка коледжу, 21 рік) розповідає, що подібна ідея прийшла їй в голову після подорожі в Європу. Це одна з 2500 ідей, які отримав готель з початку запуску кампанії Marriott’s Travel Brilliantly. Katie Krum, директор по digital marketing, обіцяє ще більше інновацій в найближчий час в готелях мережі Marriott.
Допомогти Marriott втілити ідею в життя взялась компанія Farmer’s Fridge, яка і створила автомат, наповнений поживними збалансованими продуктами. Меню складає від 15 до 25 блюд, наприклад:
– Детокс Салат (Detox Salad), також відомий як Junk Food Eraser, складається з органічної капусти та лебеди (Quinoa) з фенхелем, фруктів та бобів, заправлений білим бальзамічним укусом.
– Грецький йогурт та ягоді, відомі як сніданок Богів, з низьким вмістом жиру грецький йогурт, ягоди та мед від місцевих виробників.
– Куряча грудинка з лимоном, перцем в оливковій олії з курки, яку виростили без антибіотиків.
Їжа доставляється щоденно, ціни коливаються від 3$ до 12$. Готель збирається тестувати кіоск протягом 5 місяців та розширювати мережу, якщо проект буде мати успіх.
“Прислуховуватись та реагувати на потреби наших гостей – це головна відмінність готелів Marriott”- розповідає Michael Dail, віце-президент Marriott Hotels Marketing. Найближчим часом готелі Marriott запустять ще декілька проектів від гостей, які представлені на TravelBrilliantly.com.
- Рубрика: Мультимедіа