044 499 79 63

Новини

Управління онлайн-продажами готелю

Правильне управління онлайн-продажами – одна з ключових складових успіху готелю. Сучасний готель продає свої номери по різним каналам через:

  • офіційний сайт;
  • мобільний сайт;
  • система електронного бронювання (Booking.com, Expedia.com, Agoda и другие);
  • соціальні мережі (Facebook.com);
  • продажі через туроператорів.

За останні роки позиції Booking.com на ринку значно зміцнились. Комісія, яку вимагає Booking.com, очевидно завищена. Жорсткі правила ануляції броні, вимоги дотримуватись паритету  цін і інші причини змушують готелі шукати альтернативні канали дистрибуції. Таким каналом все частіше стає офіційний сайт готелю.

Проста установка на сайт модуля бронювання з миттєвим підтвердженням перетворює його в повноцінний інструмент продажу. При появі броні через сайт готель платить компанії-посереднику бронювання лише мінімальну комісію. Крім того, клієнт, який забронював номер на сайті готелю, стає більш лояльним.

Кількість користувачів мобільних пристроїв до сьогоднішнього дня виросло настільки, зо необхідність “полегшеної” версії сайту стала очевидною. Щоб “мобільні” користувачі почували себе комфортно на вашому сайті, потрібно створити для них спеціальну адаптовану версію. Такий інтернет-ресурс містить мінімум графіки і тільки найнеобхіднішу інформацію. Ідеально, якщо мобільний сайт надає користувачам також онлайн-бронювання.

Соціальні мережі – це ще один інструмент, який при правильному використовуванні приведе вас до успіху. Мабуть, найбільш привабливим для бізнесу виглядає  Facebook. Він об’єднує дорослу та платоспроможну аудиторію – ділових людей, які проводять час у відрядженнях, та молодь, яка любить подорожувати.

Для початку потрібно завести сторінку в Facebook. З часом ви наберете деяку аудиторію, з якою будете працювати. За допомогою соціальної мережі ви підтримаєте лояльність постійних клієнтів, а також привабите нових.  Крім того, напевно зав’яжете бізнес-знайомства з соціально-орієнтованими колегами.

Складність електронних продажів  полягає в тому, що для досягнення успіху необхідно невтомно слідкувати за актуальністю даних  в кожному з каналів продажу.  Ситуація, коли клієнт забронював номер по неправильній ціні, може спричинити втрату гостя та його лояльності.

Потрібно приймати до уваги також проблему з підтриманням квот. Наприклад, в готелі 20 номерів, які можна продавати онлайн.  При цьому виділення всіх 20 в кожний з каналів продаж є поганою думкою. Якщо на умовному Booking.com будуть заброньовані 5 номерів, ще 10- на вашому сайті і ще 6 на Expedia.com, то кількість броні перевищить загальну кількість кімнат.

Як можливо вирішити цю проблему?  В умовах ручного управління єдиний вихід – це ‘ділення’ квоти. Ви аналізуєте, яку частину від загальної кількості броні приносить кожна ділянка, в залежності від цього показника розподіляєте між ними номера. Ви захищаєтесь від овербукінга, але ставите себе перед іншою проблемою – зниження гнучкості продажів.

Універсальне рішення для управління каналами продажів є система channel manager. Іншими словами, вам достатньо лише один раз задати актуальні тарифи, і сhannel manager розішле їх в вибрані канали.

Ще одна перевага,  яку отримують користувачі. – це можливість працювати по загальній квоті. Channel manager відслідковує броні в кожному каналі Як тільки кількість вільних кімнат в одному з них зменшується, програма зменшує квоту і для інших ділянок. Таким чином, ви страхуєте себе від овербукінга та продаєте  максимальну кількість номерів.

Фото в Instagram

Sorry:

- The access_token provided is invalid.
- Instagram feed not found.

Останні Твіти

  • Одноразовые #пульты для гостиничных ТВ с семенами растени ,
  • Исследование определило главные вызовы для брендов в 2017 году ,
  • В номерах отеля Wynn Las Vegas появится голосовой помощник ,

Найкращі технічні рішення для готельного бізнесу

Контакти

Компанія RCI Consulting пропонує технічні рішення на базі новітніх технологій та обладнання провідних виробників, які спеціально розроблені для готелів.

  • 03142, м.Київ, Україна, вул. В.Стуса, 35/37
  • +38 044 499 79 63; +38 097 244 08 44

Надіслати повідомлення

Отправить
We'll Call You Back!

×
Мы перезвоним!

×
Ми передзвонимо!

×